Ik help bedrijven met een PR aanvalsplan: een plan om hun (potentiële) klanten te bereiken. Nu klinkt een plan weinig concreet. Ik maak het zo helder, praktisch en concreet mogelijk:

Doel en doelgroepen

Typisch wil je meer potentiële klanten bereiken, met een imago dat staat voor wie je bent! Door je doelgroepen goed te begrijpen, bepaal ik welke media we het beste kunnen inzetten. Dat is anders voor een notariskantoor dan voor een zorginstelling.

Boodschap en toegevoegde waarde

Welke informatie prikkelt je doelgroep? Mijn persoonlijke visie is, dat je in je boodschap ook je toegevoegde waarde communiceert. Ik verhelder je onderscheidend vermogen, zodat meer klanten jouw richting opkomen. Hierbij kan ik ook 7Life inzetten.

Strategie

Mijn uitdaging is het vinden van een “pallet” aan middelen dat zowel behapbaar is in tijd als effectief. Want als je verschillende media tegelijk inzet, bereik je het beste resultaat! Denk aan social media, mailings, flyers, conferenties, persberichten, human interest verhalen, acties etc. Ik adviseer je hoe je die producten het effectiefste maakt, bijvoorbeeld door in iedere uiting te verwijzen naar andere media die je inzet.

Planning

PR is iets van een lange adem. Ik maak een opzet voor een constante en regelmatige stroom van informatie. Die ook nog eens realistisch is. Klanten zeggen dat ze door een realistisch concreet plan, rust in hun hoofd krijgen. Dat is wat ik met je wil bereiken: ontzorgen.

Mijn aanbod kent drie concrete diensten: Bondig, Grondig en Voluit. Ik merk dat klanten deze concreetheid fijn vinden. Vanzelfsprekend bied ik ook een breder advies afhankelijk van je vraag.

Ik bied drie concrete PR diensten aan: Bondig, Grondig en Voluit!