PR aanvalsplan – BONDIG

185.00 exclusief BTW

Verschillende doelgroepen gebruiken verschillende media. Het beste effect krijg je door verschillende media gelijktijdig te gebruiken.

In PR-aanvalsplan “BONDIG” geef ik je richting welke middelen voor jou geschikt zijn.  En hoe je deze kanalen effectief kunt inzetten om effect te hebben.

Categorie: Tags: , ,

Beschrijving

Net als bij elk ander plan begint een PR-plan met het vaststellen van je doel: Het vergroten van de naamsbekendheid of het verbeteren van het imago.

Met het PR aanvalsplan “BONDIG” krijg je een adviesgesprek over

  • Een adviesgesprek over je doel en doelgroepen. Wie zijn je (potentiële) klanten, waar zitten ze en hoe kenmerken ze zich? Welke informatie wil je doelgroep weten? Op basis daarvan geef ik advies maar ook tips & trics die je meteen kunt gebruiken.
  • Een samenvatting van het adviesgesprek met de highlights uit het gesprek (wie is die ideale klant, welke kanalen kun je daarvoor inzetten, welke mediamomenten gebruik je) en een presentatie met do’s en don’ts.

Geen ellenlang document maar praktisch, concreet en toepasbaar

Andere suggesties…