PR aanvalsplan – GRONDIG

595.00 exclusief BTW

Verschillende doelgroepen gebruiken verschillende media. Het beste effect krijg je door verschillende media gelijktijdig te gebruiken.

In PR-aanvalsplan “GRONDIG” krijg je

– uit een adviesgesprek richting welke strategie en middelen je hanteert om de doelgroepen effectief te bereiken: Publicaties, mailings, flyers of folders, persberichten, conferenties of free-publicity, blogging of vlogging, social media etc.

– stel ik een contentplanning voor je op: een kalender met PR acties via de gekozen kanalen. Zo weet je zeker dat er een regelmatige informatiestroom naar je doelgroepen gaat. Dat geeft rust!

– stuur ik je na afloop een gedegen document waarin alles uitgewerkt is, zodat je meteen zelf aan de slag kunt.

Categorie:

Beschrijving

Net als bij elk ander plan begint een PR-plan met een beschrijving van de doelstelling. Vaak is dat het vergroten van de naamsbekendheid of het verbeteren van het imago. Wie wil je bereiken? En wat wil je communiceren? En niet in het allerminst, hoe bereik je die doelgroep? Tevens stel ik een contentplanning voor je op, zodat je zicht houdt op de frequentie.

 

Andere suggesties…